Followers

Tuesday, 9 June 2015

Aku mencari penulis

Bismillahirrahmanirrahim.
Dengan rahmat dan izinNYA, sekarang ini saya tengah mencari penulis untuk blog saya, memandangkan saya tidak mempunyai banyak masa untuk menulis.

Jadi, bagi memastikan blog saya ni tak sunyi dan da'wah berterusan, saya ambil keputusan untuk mencari penulis-penulis yang berbakat yang boleh meneruskan kerja da'wah. (-.-) 

Hadiah, tidak adalah. tapi in sha ALLAH adalah saguhati bagi yang terpilih. Buat kerja da'wah fi sabilillah.

Syarat-syarat

  1. Tulis satu entry tentang apa apa perkara yang berkaitan dengan islam (samada dalam bentuk cerpen/journal/diari DLL)
  2. Sekurang-kurangnya 500 patah perkataan
  3. menggunakan font 'Times New Roman dengan size 12
  4. letak tajuk dan nama anda (tak kisahlah nak buat nama pelik-pelik pun)
  5. menggunakan bahasa yang mudah difahami.
  6. Karya anda hendaklah mengandungi ayat "kerana aku adalah khalifah"
  7. hantarkan karya anda kepada saya wanmehsan@gmail.com
  8. sila isi borang (Borang pelik) berikut setelah menghantar karya anda
  9. Karya hendaklah dihantar sebelum 20 ramadhan 1436
  10. Sesiapa yang gagal mengikuti syarat dia atas, karyanya akan ditolak.
Semoga ALLAH redha dengan usaha da'wah ini.
Syukran jadzilan kepada kalian. 
Assalamualaikum.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...